Kategorie
Branże
Wyszukiwanie Szukaj wyszukiwanie zaawansowane
FAQ

Jesteś w: www.grazka.pl / FAQ

     
  1. Dlaczego logo na stronie grazka.pl jest inne od logo Grażki stacjonarnej?
  2. Czy zamawiając na Grazka.pl trzeba płacić za przygotowanie paczki tak jak w konkurencyjnych firmach?
  3. Czy w internetowym sklepie grazka.pl można robić zakupy detaliczne?
  4. Czy trzeba się rejestrować, aby zrobić zakupy?
  5. Dlaczego nie otrzymałam/em potwierdzenia rejestracji/zamówienia?
  6. Czy jedna firma może mieć wiele kont, np. założonych przez kilku pracowników?
  7. Co to są branże i jak działają?
  8. Co to znaczy, że produkt jest “Na zamówienie”?
  9. Dlaczego produkt “Na zamówienie” pojawia się w koszyku?
  10. Jak posortowane są produkty w kategoriach?
  11. Czy mogę mieć 100% pewność, że towar dostępny będzie do mnie wysłany w następnym dniu roboczym?
  12. Co to jest RSS?
  13. Jak dodawać kanały RSS z Grazka.pl?
  14. Z jaką dokładnością prezentowane są na stronie kolory produktów?
  15. Jaki jest najbezpieczniejszy sposób zamawiania kolorów?
  16. Czy zamawiając wg kodów pantone mam pewność, że kolor produktu będzie taki jak na wzorniku Textile TP?

  1. Dlaczego logo na stronie grazka.pl jest inne od logo Grażki stacjonarnej?
    Nowe logo jest efektem decyzji o niezależności sklepu grazka.pl. Sklep online jest odrębnym oddziałem ze swoimi specyficznymi warunkami zakupów oraz systemem rabatów.

  2. [Powrót do góry]


  3. Czy zamawiając na Grazka.pl trzeba płacić za przygotowanie paczki tak jak w konkurencyjnych firmach?
    Nie, w sklepie online www.grazka.pl klient nie ponosi kosztów przygotowania produktów do wysyłki. Płatność dotyczy tylko towaru i jego dostawy.

  4. [Powrót do góry]


  5. Czy w internetowym sklepie grazka.pl można robić zakupy detaliczne?
    W grazka.pl można kupić produkty w ilościach hurtowych jak i detalicznych. Zależy to od jednostki miary jaka jest widoczna przy danym produkcie. Jeżeli wkład odzieżowy ma JM.=100mb to można kupić tylko wielokrotność tej JM. Mamy jednak w ofercie wiele produktów, których jednostka miary to np. mb lub szt.

  6. [Powrót do góry]


  7. Czy trzeba się rejestrować, aby zrobić zakupy?
    W celu dokonania zakupu nie trzeba się rejestrować. Można skorzystać z opcji Zakup jednorazowy. Mimo wszystko gorąco namawiamy do Rejestracji, bo tylko dzięki niej można korzystać z wielu dodatkowych funkcji na naszej stronie takich jak np. historia zamówień. Patrz: Korzyści z rejestracji

  8. [Powrót do góry]


  9. “Dlaczego nie otrzymałam/em potwierdzenia rejestracji/zamówienia?”
    Wszystkie operacje wykonane w Grazka.pl, takie jak:
    • rejestracja (link aktywujący konto użytkownika)
    • złożenie zamówienia
    • przyjęcie zamówienie do realizacji
    • wysłanie zamówienia
    • anulowanie zamówienia
    • wiadomości od obsługi sklepu internetowego
    • subskrybcja newsletter'a
    są potwierdzane przez wysłanie wiadomości e-mail. Jeśli jej Państwo nie otrzymaliście prosimy o sprawdzenie możliwych przyczyn:
    1. Wiadomość e-mail znalazła się w folderze wiadomości śmieci tzw.SPAM (w takim przypadku należy dodać nasz adres e-mail do listy bezpiecznych nadawców).
    2. Jeśli korzystacie Państwo z komputera w sieci firmowej spytajcie administratora czy listy z domenty grazka.pl nie są przypadkiem blokowane.

  10. [Powrót do góry]


  11. Czy jedna firma może mieć wiele kont, np. założonych przez kilku pracowników?
    Tak, przy czym ważne jest aby przy rejestracji podawać różne adresy e-mail. Kilka osób rejestrując się pod różnymi adresami e-mail może podać ten sam nr NIP. Będzie to miało taki skutek, że zakupy realizowane przez te osoby będą fakturowane na jedną firmę.

  12. [Powrót do góry]


  13. Co to są branże i jak działają?
    Branże to nasz subiektywny wybór produktów, które uważamy, że przydadzą się dla producentów lub osób zajmujących się daną branżą. Np. dla branży “Zaproszenia” z taśm ozdobnych wybraliśmy tylko te, które naszym zdaniem pasują m.in. do zaproszeń ślubnych. Jeżeli uważasz, że jakiś produkt powinien się znaleźć w konkretnej branży to poinformuj nas o tym wysyłając mail na adres

  14. [Powrót do góry]


  15. Co to znaczy, że produkt jest “Na zamówienie”?
    Status produktu “Na zamówienie” oznacza, że danego produktu nie mamy chwilowo w magazynie. Oznacza to konieczność kontaktu w celu omówienia szczegółów zamówienia takich jak:
    • minimum zamówienia (różne minima dla różnych produktów),
    • cena,
    • czas oczekiwania na realizację,
    • ewentualną potrzebę wpłacenia zaliczki itp.
    W sprawie produktu “Na zamówienie” można się skontaktować na 3 sposoby:
    1. Poprzez formularz kontaktowy widoczny pod każdym produktem.
    2. Dodając taki produkt do koszyka i finalizując zamówienie. Koszyk zawierający produkt “Na zamówienie” wygeneruje osobny rodzaj zamówienia, który podlega odrębnej procedurze. Ponieważ minimalne ilości możliwe do zamówienia, tzw.“minima” i czas realizacji są różne dla różnych produktów, nasz pracownik każdorazowo informuje Klienta o przewidywanym terminie i warunkach realizacji zamówienia oraz prosi o potwierdzenie chęci zakupu na proponowanych warunkach.
    3. W ostateczności - kontaktując się telefonicznie z obsługą sklepu.

  16. [Powrót do góry]


  17. Dlaczego produkt “Na zamówienie” pojawia się w koszyku?
    Gdy Klient dodaje taki produkt do koszyka i finalizuje zamówienie obsługa sklepu otrzymuje sygnał o zainteresowaniu towarem. Nie oznacza to ostatecznego zamówienia, bo jest ono traktowane jak zapytanie o możliwość sprowadzenia danego produktu. Ponieważ minimum i czas realizacji dla produktów na zamówienie bywają różne, każdorazowo przed ich realizacją nasz pracownik zwraca się do Państwa mail'owo lub telefonicznie. Informuje o terminie i warunkach realizacji zamówienia oraz prosi o potwierdzenie chęci zamówienia na konkretnych warunkach.

  18. [Powrót do góry]


  19. Jak posortowane są produkty w kategoriach ?
    Produkty posortowane są wg następującej logiki:
      • Jako pierwsze pokazują się produkty dostępne, które mają zdjęcie
      • Następnie pokazują się produkty dostępne bez zdjęcia
      • Następnie pokazują się produkty ze statusem na zamówienie posiadające zdjęcia
      • Jako ostanie prezentowane są produkty na zamówienie nie posiadające zdjęcia
    • Z powyższych względów może się zdarzyć, że produkty do siebie podobne mogą być daleko w wylistowanej kategorii. Dlatego rekomendujemy:
      • skorzystanie z możliwości posortowania wg nazwy lub wg ceny (opcja dostępna na górze po prawej stronie każdego wylistowanego widoku produktów)
      • skorzystanie z wyszukiwarki zaawansowanej celem precyzyjnego wyszukania interesujących produktów.

  20. [Powrót do góry]


  21. Czy mogę mieć 100% pewność, że towar dostępny będzie do mnie wysłany w następnym dniu roboczym?
    Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby tak się stało. Ponieważ jednak status dostępności produktów aktualizowany jest raz na dobę, nie ma 100% pewności, że towar będzie zawsze dostępny. W takim wypadku niezwłocznie kontaktujemy się z klientem i decydujemy o trybie realizacji zamówienia.

  22. [Powrót do góry]


  23. Co to jest RSS?
    RSS to najszybszy sposób na przeglądanie stron internetowych - zamiast je otwierać, najpierw sprawdzasz czy jest na nich coś ciekawego. Unikasz reklam - masz dostęp tylko do czystej informacji.

  24. [Powrót do góry]


  25. Jak dodawać kanały RSS z Grazka.pl?
    Kiedy masz już czytnik i umiesz się nim posługiwać, to najwyższa pora dodać kanał RSS Grażki. Znajdziesz tu najświeższe informacje dotyczące wszystkich usług oferowanych przez firmę Grażka. Teraz już zawsze każdy zainteresowany może być poinformowany!

  26. [Powrót do góry]


  27. Z jaką dokładnością prezentowane są na stronie kolory produktów?
    Na stronie www.grazka.pl jest bardzo wiele produktów, które można dodawać do koszyka wybierając wariant kolorystyczny. Informacja o jednym kolorze składa się z 2 podstawowych elementów:
    1. Małego kwadratu wypełnionego kolorem – pokazuje nam jaki w przybliżeniu jest to kolor. UWAGA na postrzeganie koloru może mieć wpływ:
      • Źle skalibrowany monitor (zniekształca kolory przedstawione na zdjeciach i grafikach)
      • Ograniczenie palety barw zdjęć cyfrowych wyświtlanych przez przeglądarki internetowe (profil sRGB)
    2. Informacji wyświetlanej po najechaniu na grafikę kwadrtu, w skład której wchodzi:
      • Kod koloru - jest to unikalny kod koloru dla danego produktu, który występuje w fizycznym wzorniku kolorystycznym, zazwyczaj będącym w sprzedaży.
      • Nazwa koloru – jest na ogół polska zwyczajowa nazwa koloru
      • Nazwa pantone – jest to nazwa najbliższego naszym zdaniem odpowiednika tego koloru we popularnym wzorniku Textile TP
      • Kod pantone - jest to symbol najbliższego naszym zdaniem odpowiednika tego koloru we wzorniku Textile TP
        Staramy się, aby kolory jak i informacje o nich widoczne jak najlepiej oddawały rzeczywisty wygląd koloru, jednak ze względu na różnice w postrzeganiu koloru na monitorach oraz tylko przybliżone kody pantone nie możemy dać na to 100% gwarancji.

  28. [Powrót do góry]


  29. Jaki jest najbezpieczniejszy sposób zamawiania kolorów?
    Najbezpieczniej jest dokonywać wyboru w oparciu o wzornik kolorystyczny danego produktu i zamawianie wg kodu koloru. Można posiłkować się zdjęciami wzorników kolorystycznych (kolornikami) znajdującymi się na stronie: http://www.grazka.pl/pl/Pages/134/kolorniki.html
    Zamówienie złożone na podstawie kwadracika z kolorem lub na podstawie porównania kodu pantone zamieszczonego na stronie nie daje 100% pewności co do koloru danego produktu. Przy realizacji kluczowych zamówień zawsze polecamy naszym klientom odwiedzenie centrali lub oddziału K.P.S.H. Grażka.

  30. [Powrót do góry]


  31. Czy zamawiając wg kodów pantone mam pewność, że kolor produktu będzie taki jak na wzorniku Textile TP?
    Nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować, ale staramy się aby to podobieństwo było jak największe. Powody dla których podawane na stronie przybliżone kolory mogą się różnić:
    • Różne warunki oświetleniowe w których dokonywane są porównania
    • Inna faktura / struktura próbki wzornika , a inna produktu (np. sznurka, taśmy, nici)
    • Brak 100% pewności bez stosowania zaawansowanej technologii laboratoryjnej (zarówno nasze jak i klienta oczy mogą być zawodne tzw. pomiary na oko)