Kategorie
Branże
Wyszukiwanie Szukaj wyszukiwanie zaawansowane
Jak złożyć zamówienie bez rejestracji na stronie ?

Jesteś w: www.grazka.pl / Pomoc / Jak złożyć zamówienie bez rejestracji na stronie ?

     

Gorąco namawiamy do założenia konta użytkownika, ale jeśli nie jest to możliwe przedstawiamy prostą instrukcję jak składać zamówienia przy pomocy funkcji 'Zakup jednorazowy' bez potrzeby rejestrowania się.

  1. DODAWANIE DO KOSZYKA - Produkty dodajemy do koszyka klikając małe ikonki z wózkami sklepowymi, które znajdują się na podstronach produktowych (widok pojedynczego produktu). Jeden klik w ikonkę to jeden produkt dodany do koszyka. Większą ilość dodajemy przez wpisanie żądanej liczby w polu obok przycisku dodawania do koszyka.
  2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
    • Po dodaniu do koszyka interesującego nas asortymentu klikamy w 'Twój koszyk' na górze strony
    • Sprawdzamy czy wszystko w koszyku jest w odpowiedniej ilości i za odpowiednią kwotę. Ilości korygujemy przyciskami + i -
    • Klikamy przycisk 'Zrealizuj zakup'
  3. DANE KLIENTA (niezarejestrowanego)
    • UWAGA! jeśli chcemy aby miejsce dostawy było inne niż danych z Faktury VAT musimy skorzystać z rejestracji
    • klikamy przycisk 'Zakupy jednorazowe'
    • wybieramy rodzaj dokumentu
    • wypełniamy wszystkie pola oznaczone gwiazdką (należy zwrócić uwagę na poprawność adresu e-mail)
    • klikamy 'Dalej'
  4. PŁATNOŚĆ i WYSYŁKA - W ostatnim kroku składania zamówienia wybieramy:
    • formę płatności
    • rodzaj wysyłki
  5. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA - po wyborze niezbędnych opcji na dole strony pojawia się przycisk 'Finalizuj zamówienie' który wysyła je do realizacji.
Od tego momentu kontrolę nad zamówieniem przejmuje obsługa sklepu. Zamówienia jednorazowe klientów niezarejestrowanych muszą przejść dodatkowo weryfikację poprawności danych co nieznacznie wydłuża proces realizacji zamówienia w porównania z użytkownikami zarejestrowanymi. Większość operacji zostanie potwierdzona przez pocztę e-mail. Prosimy o zapoznanie się w dziale Pomocy z tematem: Problemy z wiadomościami e-mail. W przypadku złożenia zamówienia do godz. 12:00 produkty o statusie 'Towar dostepny' zostaną dostarczone następnego dnia roboczego za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.


Inne typowe zagadnienia i odpowiedzi na najczęstsze pytania